لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کارلییییییتووووووووووووووووووووس توز ( یوونتوس ایتالیا 2 - 0 مالمو سوئد  )

کارلییییییتووووووووووووووووووووس توز ( یوونتوس ایتالیا 2 - 0 مالمو سوئد )

یوونتوسی ها اولین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با یک برتری شیرین به پایان رساندند تا خود را برای دیدار حساس مقابل میلان در هفته سوم سری آ آماده کنند. گل های کارلوس توز باعث شد تا یووه با دو گل حریف سوئدی را شکست دهد و با کسب سه امتیاز به همراه تیم المپیاکوس در صدر جدول قرار گیرد.

در این دیدار یوونتوس با ترکیب بوفون - کاسرس - بونوچی - کیه لینی - لختشتاینر - اورا - مارکیزیو - پوگبا - اساموا - توز و یورنته به میدان رفته بود.

یوونتوسی همانند همیشه بازی را با سرعت بالا آغاز کرد و حملات خود را از سمت راست زمین پایه ریزی کرد و دو سانتر ناموفق نیز بر روی دروازه ی حریف سوئدی انجام داد.

توز و اورا با شوت های از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه ی حریف امتحان کردند اما ضربات آنها با برخورد به مدافعان بی نتیجه ماند.

در دهمین دقیقه از بازی تیم مالمو اولین حمله ی خود را به سمت دروازه ی یووه اغاز کرد که توپ مهاجم آنها راهی کرنر شد و در ضربه ی کرنر جیجی بوفون موفق عمل کرد.

پوگبا و یورنته دو بازیکنی بودند که شانس های خوبی برای باز کردن دروازه ی حریف داشتند اما داور افساید آنها را اعلام کرد.

بهترین موقعیت این مسابقه را در هفدهمین دقیقه از بازی مهاجم مالمو به دست آورد که ضربه ی وی را جیجی بوفون در شرایطی سخت دشوار کرد تا دروازه ی یووه بسته بماند.

در برگشت یورنته، سانتر ارسالی لختشتاینر را با ضربه ی سر به بالای دروازه فرستاد تا این موقعیت هم برای بانوی پیر از دست برود.

بیست و دومین دقیقه از بازی نوبت به کارلوس توز رسید تا با حرکات تکنیکی مدافعان حریف را از پیش رو بردارد اما ضربه ی وی به ارامی در دستان دروزاه بان قرار گرفت.

تا این دقیقه از بازی که بیش از نیمی از نیمه ی اول سپری شده، تیم سوئدی اصلا دست و پا بسته نشان نداده و در تمامی صحنه ها عملکرد خوبی داشته است.

در سی ام دقیقه از بازی همکاری زیبایی توز و لختشتاینر یک موقعیت مناسب را برای یووه ایجاد کرد اما ضربه توز راهی به دروازه ی حریف نداشت.

یورنته با چرخشی دیدنی در میان مدافعان حریف یک موقعیت دیگر را به دست آورد اما ضربه ی وی با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم المپیاکوس تا دقیقه ی 40 با نتیجه ی 2 - 1 از تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا جلو می باشد.

لختشتاینر در دهانه ی دروازه ی توپ بسیار خوبی را برای اساموا فراهم کرد اما بازیکن سیه چرده ی یووه به توپ نرسید تا این موقعیت طلایی از دست برود.

در آخرین دقیقه ی از نیمه ی اول یوونتوس صاحب ضربه ی آزاد شد که بونوچی این موقعیت مناسب را از دست داد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم نیز همانند وقت اول با حملات یوونتوس آغاز شد اما مدافعان حریف به خوبی در مقابل حملات یووه ظاهر می شدند و توپ ها تا نزدیکی محوطه ی جریمه ی حریف پیشروی می کردند.

لختشتاینر یک بار دیگر در دهانه ی دروازه موقعیت فوق العاده خوبی را در اختیار داشت اما پاس وی در دهانه ی دروازه باز هم به مهاجمان یووه نرسید.

در پنجاه و پنجمین دقیقه از بازی شوت اساموا که از فاصله ای بسیار دور زده شده بود به راحتی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

کارلوس توز باز هم ناجی یوونتوس شد و موفق شد به زیبایی دروزاه ی حریف سوئدی را باز کند و بعد از مدت ها در اروپا گلزنی کند. پاس دیدنی اساموا در این گل بسیار قابل توجه بود و او خلاقیت بالای خود، توز را در موقعیت گل قرار داد.

بلافاصله یوونتوسی ها گل دوم را نیز توسط یورنته به ثمر رساندند اما داور باز هم افساید او را اعلام کرد.

پوگبا بازیکن فرانسوی یووه هم با ضربه ای از راه دور یک بار دیگر شانس خود را برای باز کردن دروازه ی حریف امتحان کرد ولی ضربه ی وی با فاصله به بیرون رفت.

در حالی که 75 دقیقه از این مسابقه سپری می شود، یووه همچنان با تک گل توز ار حریف خود پیش می باشد و المپیاکوس نیز با نتیجه ی 3 - 1 تیم اسپانیایی را شکست داده است.

در این دقایق بازی بسیار ارام تر از لحظات قبلی دنبال می شود و یوونتوس از شدت حملات خود کم کرده است.

تا این لحظه 64% از جریان بازی در اختیار تیم یوونتوس قرار داشته و 36% را تیم سوئدی داشته است.

در 82 دقیقه از بازی، یورنته و توز یک موقعیت طلایی دیگر را به دست آوردند اما بی دقتی این شانس خوب را نیز از یووه گرفت.

الگری تصمیم به تعویض گرفت و موراتای جوان به جای یورنته وارد بازی شد تا در دقایق پایانی در کنار توز قرار گیرد.

موراتا حرکت سریعی را به سمت دروازه ی تیم سوئدی آغاز کرد اما در نزدیکی محوطه ی جریمه سرنگون شد و داور ضربه ی ازاد اعلام کرد.

کارلوس توز پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی دروازه ی حریف را باز کرد تا خود و یوونتوس را در این دیدار دو گله کند.

لختشتاینر و توز از زمین بازی خارج و جووینکو - رومولو وارد بازی شدند تا الگری از تمام تعویض های خود در این دیدار استفاده کند.

در نهایت داور دیدار سوت پایان بازی را به صدا در آورد و بانوی پیر سه امتیاز حساس این مسابقه را از آن خود کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: